הגיע הזמן שתלמד מאישה: איך להתחיל עם בחורות

היום, בעידן שכולם מנסים למצוא זוגיות דרך המסך, יש חשיבות ענקית ללמוד איך להתחיל עם בחורה, בצורה נכונה.

הרבה גברים מרגישים מעט מאוד ביטחון כשזה נוגע להיכרויות פנים אל פנים (וגם מאחורי המסך אבל זה נושא לפעם אחרת. על אף, שהכלים במאמר הזה יעזרו לך בחלקם גם בהיכרויות אונליין).
יש המון חוסר וודאות לגבי איך לפנות, ומה נכון להגיד כשאתה רוצה להביע עניין ברגע שפגשת אותה.

במיוחד בתקופה שבה הנושא של הטרדות מיניות כל כך מדובר. אז איך עושים את זה נכון מבלי להפוך אוטומטית לזה שרודף, למטרידן או לידיד שלה? ממש במאמר הזה, תוכל למצוא את התשובות לשאלות האלה, שנכתב במיוחד עבורך, על ידי אביטל צ'רבצקי, מייסדת המרכז להעצמה גברית לאחר שנים של ניסיון ומאות תהליכים מוצלחים בקליניקה.

איך להתחיל עם בחורה – מיינדסט של גבר שיש לו

כשאתה ניגש לבחורה, הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות, זה להיראות נואש. חשוב שתעבוד מלכתחילה על המיינדסט (גישה) שלך. וגם אין לך המון אפשרויות לנשים בחיים- נסה לרסן את ההתלהבות קצת, ולגשת ממקום יותר אסוף ומאוזן. היא לא מלכת אנגליה- אלא אדם בדיוק כמוך

תתגבר על הקול הקטן בראש וצא לדרך

תמונה לדף - איך להתחיל עם בחורה
איך להתחיל עם בחורה

עכשיו נדבר על פרקטיקה: איך להתחיל עם בחורה מעשית?

אתה רואה אותה- זה רגע האמת. זה הזמן לפעול. אבל רגע, למה הרגליים לא זזות? יש חשש.
אם אתה מהסס, זה טבעי לגמרי, הפתרון לזה, הוא לא להקשיב למחשבות המורידות שצצות לך בראש שמספרות לך למה לא – ופשוט להזכיר לעצמך למה כן וכמה  יש לך להרוויח. אבל באופן כללי, עדיף שאפילו לא תכנס לדיונים בראש שלך- ופשוט תפעל לפני שהראש מתחיל לעבוד. טיפ למתקדמים- לספור עד 3 ולגשת.

1. תיצור קשר עין לפני שאמרת משהו

לפני שאנחנו ניגשים למישהו, אנחנו רוצים "להתריע" לו שזה עומד לקרות. כדי לא להבהיל או להטריד.  קשר עין יכול לתת בדיוק את זה. 

כשאתה כבר בדרך אליה, או כשאתה מתקרב, שים לב שהמבטים שלכם מצטלבים. סקרן מה עושים בשלב הבא?

2. שים מסגרת זמן אם צריך 

להתחיל עם בחורות זה דבר פשוט אבל זה לא תמיד קל. צריך לזכור כמה דברים חשובים כדי להצליח. נשים רוצות להרגיש בטוחות בסיטואציה. וזו הסיבה שעליך להניח מסגרת זמן לאינטרקציה שלכם, כדי שהיא לא תרגיש ש"נפלת" עליה. 

למשל" אני בדיוק בדרך לחבר, אבל ראיתי אותך מרחוק והיית חמודה, אז הייתי חייב לגשת להגיד שלום"

ככה היא בעצם מבינה מה ההקשר של השיחה שלכם

לאחר מכן, זה זמן טוב להציג את עצמך ולהגיד- " אני __ נעים מאוד, ואת?" (אפשר עם לחיצת יד)

3. תתייחס לנסיבות או אליה 

עוד אפשרות לפנות למישהי, או להמשיך את השיחה בעזרתה היא להתייחס למצב שאתם נמצאים בו. למקום, למשהו ששמתם לב שהיא שותה קוראת או לובשת וליצור שיחה לגבי זה, תוך כדי שאתם מנסים לייצר חיבור ולהביע בזה עניין, להחמיא, או להזדהות עם זה.

4. תחמיא לסטייל שלה ולא לגוף שלה

אם כבר מחמאות, זה חשוב להחמיא לדברים הנכונים (כדי להימנע מהטרדות)

תחמיא לסטייל שלה, לבחירת הבגדים, לאנרגיה שלה או למשהו שהיא קוראת או לבחירה שלה באוכל. טבל אף עם לא על הגוף שלה או על הגזרה שלה. גם מחמאות מיניות יותר פחות יתקבלו בברכה (למרות במקומות כמו מועדון לילה, זה יכול להיות מתאים)

5. תניח עליה הנחות

הטעות שרוב הגברים שלא יודעים  איך להתחיל עם בחורות עושים היא לשאול יותר מדי שאלות. אבל אז זה הופך לטרחני, רציני, ודומה לריאיון עבודה. חשוב שתימנע מזה ותתן לשיחה להישא קלילה וזורמת. למשל: אתה יכול להניח הנחה עליה לפי הבגדים שלה, או התכשיטים שלה. "את נראית לי בחורה אומנותית, לפי השרשרת" אני צודק?

6. אם היא קצת לא זורמת בהתחלה- זה בסדר

אם זה ככה  לאורך כל השיחה- תחתוך.

יש נשים שלא ישתפו פעולה בתחילת השיחה וזה בסדר. אחר כך הן נפתחו אם תשאל את השאלות הנכונות. מה שאתה לא רוצה לעשות זה להמשיך את השיחה בכוח, למרות שהיא בכלל לא מעוניינת. שים לב לתגובות שלה ותנתב את השיחה משם. לפעמים היא פשוט ממהרת וצריכה ללכת, תן לה. אבל אם אתה רואה שהשיחה זרמה אבל היא ממהרת (ועדיין בעניין שלך)- זה הזמן לשלב הבא… לסגור את השיחה

7. תסגור את השיחה במשפט סגירה ותגיש לה את הטלפון כדי להחליף מספרים

זה השלב שהרבה גברים מפספסים. 

זה הזמן לסגור את השיחה בעזרת משפט כמו: "אני צריך ללכת אבל את ממש מעניינת ואשמח שנמשיך את השיחה הזו על בירה בהזדמנות. תרשמי כאן את המספר שלך"

או "אני רואה שאת צריכה ללכת, אבל ממש היה לי כיף להכיר אותך, בואי נמשיך את זה על יין בסופ"ש. תרשמי כאן את המספר"

להבין את המוח הנשי, זה לא בונוס, זו חובה. אם אתה גבר שרוצה לממש את הפוטנציאל שלו מול נשים, אין דבר יותר שימושי מלהכיר את המוח הנשי ממקור ראשון- מאישה שהיא אשת מקצוע.

איך להתחיל עם בחורה במעגל חברתי?

יש נשים שאתה כבר מכיר או רואה מדי פעם. ואולי אפילו יש תקשורת איתן.

חשוב להבין שהשוני כאן הוא מהותי. פה אתה לא מתחיל מאפס.

אולי בראש של הבחורה הזו אתה כבר ידיד או שאולי היא כבר נמשכת אליו תקופה אבל לא אמרה. בכל מקרה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להתחיל עם בחורה שאתה כבר מכיר:

אני אישית מאמינה שבמסגרת חברתית (כמו חוג, או לימודים) ההיכרות היא מתמשכת ולכן קל יותר ליצור חיבור. אתם כבר יודעים דברים אחד על השני ומרגישים לרוב יותר בנוח.

 אם תזמין אותה לדייט זה יהיה פחות מאיים מאשר מישהו זר ברחוב. באותה נשימה, זה טריקי. כי אם אתם מכירים הרבה זמן והיא רואה אותך כידיד- אתה חייב לצאת מהמשבצת הזו.

איך?


1. תתחיל להיות פחות נחמד אליה, ותתנהג יותר כמו גבר לאישה. תתן לה מחמאות, ותצחק איתה מדי פעם בעזרת עקיצות או "טיזינג". למשל- "אהבתי את השמלה שלך היום. זה לכבודי?"

2. תיצור איתה שיחות שגרתיות ותתעניין בה. אך שים לב- לא יותר מדי. אל תהפוך לידיד שלה. תשאל אותה על החיים שלה ועל התשוקות שלה.אבל אל תכנס עמוק מדי. תספר גם על עצמך קצת, בנגיעות. תשאיר מקום לסקרנות.

3. תמנן את תשומת הלב שאתה נותן לה. אל תקדיש את כל הזמן שלך אליה. שים לב שרוב התקשורת בינכם זו תקשורת של חיבור ויצירת סקרנות ולא רכילות, היא מספרת לך על האקס ואתה מקשיב, או שהיא משתמשת בך כאוזן קשבת.

4. לאחר תקופה לא ממושכת מדי, תציע לה להמשיך את השיחה שלכם על בירה יותר מאוחר/ בסופ"ש. אם היא מסרבת או דוחה את זה, אל תשנה את היחס שלך אליה. תמשיך לדבר איתה ותתנהג בבגרות. יכול להיות שיהיו לה הסתייגויות שקשורות לזה שאתם במסגרת ביחד, חשוב שתבהיר לה, שהכל בסדר וזה לא ישפיע על כלום.

רוב הגברים רוצים להתחיל עם נשים במסגרות חברתיות, אבל לא מסוגלים לעשות את זה ממגוון סיבות- כמו פחד מדחייה, מבוכה או פחד להטריד. כדי להצליח עם נשים, עליך לנפץ את המחסומים הרגשיים האלה.

ב-5 שנים האחרונות עזרנו למעל 2700 גברים להגיע למטרות שלהם בתחום הזוגי והמיני. ועכשיו, תורך.

אם המאמר הזה עזר לך, אבל אתה עדיין לא יודע איך להתחיל עם בחורה כמו שצריך ולהוציא את זה לפועל, לחץ כאן ונבין יחד איך תהליך במרכז להעצמה גברית יכול להתאים לך.

מרגישים תקועים? אני יכולה לעזור! לפרטים מלאו שאלון התאמה.

תמונה לדף איך להתחיל עם בחורה
המדריך המלא איך להתחיל עם בחורה

Video Playlist
1/1 videos
1
איך להתחיל עם בחורה?
איך להתחיל עם בחורה?
אביטל צ'רבצקי‏

אביטל צ'רבצקי‏

היי, אני אביטל!
מייסדת "המרכז להעצמה גברית".

אני מאמינה שכל גבר יכול למצוא אהבה, ביטחון והגשמה.

אני כאן כדי לעזור לכם לממש את הפוטנציאל המדהים שטמון בכם!

שתפו לחברים:

לבדיקת התאמה לתהליך, מלא את הפרטים שלך כאן

אביטל צ'רבצקי‏

אביטל צ'רבצקי‏

היי, אני אביטל!
מייסדת "המרכז להעצמה גברית".

אני מאמינה שכל גבר יכול למצוא אהבה, ביטחון והגשמה.

אני כאן כדי לעזור לכם לממש את הפוטנציאל המדהים שטמון בכם!

קטגוריות

פוסטים אחרונים